Marko Đuzel, predsjednik Uprave Zračne luke Mostar, izjavio je da nakon zatvaranja posla sa Croatiom Airlines koja leti 3 tjedna leta za Zagreb, sada pregovara i sa Air Serbiom za letove prema Beogradu. Tek se pregovara, daleko je od realizacije, no volja postoji, izvještaa+va Zamaaero. Sa Air Serbiom pregovara i niz drugih aerodroma u regiji, a hoće li Mostar biti prva iduća regionalna linija ostaje za vidjeti.
Avionski analitičar Alen Šćuric smatra da će Air Serbia teško letjeti ovu liniju bez ozbiljnih subvencija, bar onolikih koliko dobiva Croatia Airlines.
– Air Serbia ima tek dva tjedna leta za Banja Luku i samo sedam letova za Sarajevo. U tom kontekstu Mostar nema nikakve komercijalne logike. A ako za to dobiju pola milijuna EUR ostaje pitanje jel to ima smisla za Mostar. Iskreno ni linija za Zagreb nema puno smisla za pola milijuna EUR. Za taj novac su mogli dobiti niz linija i frekvencija Ryanaira, Wizz Aira ili Eurowingsa. Ryanair u Zadru dobiva 1,5 milijuna EUR za 47 linija i 155 letova tjedno. Zamislite onda što se može dobiti za trećinu tog novca. Za Mostar je daleko logičnije da ima letove za ogromnu dijasporu u Njemačkoj (Hrvati i Srbi) i Skandinaviji (Bošnjaci), za Istanbul (Bošnjaci), te za hodočasnike (Rim, Milano, Napulj, Dublin, Varšava, Madrid). Na to treba trošiti novac, a ne na letove Croatie Airlines i Air Serbie, zaključuje Šćuric.
U kolovozu je kroz vrata mostarskog erodroma prošlo 5.838, putnika, nakon 2.573 u srpnju i 1.533 u lipnju.