U Republici Srpskoj je započela kampanja “0 posto marža“ u kojoj su se proizvođači, distributeri i trgovci odrekli marže na 30 proizvoda, uglavnom prehrambenih, a koji će u prosjeku biti jeftiniji oko 20-30 posto.
Ministar trgovine i turizma RS Denis Šulić izjavio je da u ovoj kampanji trenutno sudjeluje 11 proizvođača.
– Očekujemo da će ovaj broj biti i veći do kraja kampanje koja traje do 30. lipnja. Osim toga, 5 – 6 marketa koji imaju svoje robne marke će se odricati svoje marže, a ti proizvodi se mogu kupiti samo u trgovinama čija je robna marka – kazao je Šulić.
On je rekao da je u tijeku i kampanja „Društveno odgovorno“ u kojoj je sniženo oko 500 artikala različitih roba koji su dio kampanje.
Šulić je obavijestio da je završen postupak javne nabavke za implementaciju centralnog informacionog sistema s ciljem evidentiranja broja turista u realnom vremenu.
Tender je trajao 45 dana, a, kako je rekao Šulić, 30 različitih poduzeća je preuzelo tendersku dokumentaciju, dok je samo jedna ponuda ispunila uvjete.
– To je kompanija ‘Dwelt’, s njima je potpisan ugovor i u roku od 365 dana biće izvršena potpuna implementacija ovog sistema – rekao je Šulić.
Izvršenje ugovora će se plaćati u fazama, pa će tako ove godine biti plaćeno 4 milijuna KM, a naredne godine izvođač će da dobije nešto više od 2,1 milijuna KM.
Šulić je rekao da se čeka da Federacija BiH napravi ovakav sustav, kako bi se mogao potpisati ugovor sa Bookingom.
– Tada se nijedan izdavalac smještanog kapaciteta neće moći reklamirati na Bookingu ako nije u centralnom informacijskom sustavu. Tada ćemo znatno više smanjiti sivu zonu, jer će biti isplativije da se prijave nego da gube pravo na reklamu – dodao je Šulić.