U utorak, 22. travnja 2025. godine, s početkom u 19:00 sati, u Hotelu President u Čapljini, u organizaciji Agencije za digitalni marketing „Rubik“ Čapljina, bit će održan treći po redu Marketing & Business Meetup – događaj koji je već prepoznat kao platforma za otvoreni dijalog o najaktualnijim poslovnim i marketinškim izazovima današnjice.
Ovoga puta fokus meetupa su teme o kojima se u regiji još uvijek premalo govori, iako svakodnevno utječu na poslovni uspjeh – pronalazak i zadržavanje talenata, ljudski resursi, učinkovitost radnika, radna atmosfera, važnost zdravih životnih navika, burnout i odnos poslodavca i zaposlenika.
Inspirativni poduzetnici otvaraju večer
Prvi ovogodišnji meetup donosi snažne priče uspješnih domaćih lidera: Igora Čarapine (Rolla), Sandra Zovke (ZGI) i Petre Bevande (Alfa Therm), koji su uspjeli izgraditi tvrtke prepoznate ne samo po inovativnosti, već i po kulturi rada kojoj drugi streme.
Njihova predavanja ponudit će konkretne uvide u to kako pronaći i zadržati talente, kako osmisliti i provoditi organizacijsku strukturu u kojoj su zaposlenici motivirani, zadovoljni i produktivni, a dolazak na posao ne predstavlja opterećenje, već priliku za razvoj i doprinos.
Panel-diskusija: Mitovi i istine o radu na daljinu, učinkovitosti i burnoutu
U drugom dijelu večeri slijedi panel-diskusija s uglednim govornicima:
Vedran Šimunović, izvršni direktor INTERA Tehnološkog Parka
Nikica Vučina, predstavnica HR odjela Alfa Therma
Andrea Šetka, psihologinja i osnivačica platforme Skriveno u meni
Teme panela usmjerene su na stvarne izazove i konkretna rješenja. Govorit će se o uspješnim primjerima stvaranja kvalitetne radne atmosfere, mjerljivim metodama za praćenje učinkovitosti, hibridnom modelu rada, ali i o emocionalnim i psihološkim aspektima radnog okruženja, poput međuljudskih odnosa, preopterećenosti i znakova izgaranja.
Važno za sve – od obrta do velikih sustava
Organizatori poručuju da su teme od iznimne važnosti za sve poslovne subjekte – bez obzira radi li se o malom obrtu s jednim zaposlenikom ili o tvrtki sa stotinu ljudi.
Kultura rada, dobrobit zaposlenika i zdravi odnosi postaju ključni faktori održivog poslovanja u vremenu kada je zadržavanje kvalitetnog kadra postalo jedno od najvećih izazova.
Meetup u Čapljini još jednom potvrđuje da i manja mjesta mogu biti domaćini velikih ideja i važnih razgovora. Ulaz za sve je besplatan, a organizatori pozivaju sve poduzetnike, menadžere, HR stručnjake, zaposlenike, ali i sve one koje ova tema zanima, da budu dio događaja koji pomiče granice poslovne svijesti u Hercegovini i šire – jer se radi o najvećem događaju ove vrste u regiji.
Prijave i dodatne informacije
Sve detalje možete pronaći na službenoj web stranici: www.mb-meetup.com. Organizatori pozivaju sve zainteresirane da se prijave putem poveznice kako bi olakšali organizaciju i pripremu poklona (goodie bags) za sve posjetitelje.
Neformalno druženje i umrežavanje
Nakon službenog dijela programa predviđeno je neformalno druženje uz hranu, piće i slastice, koje su besplatni za sve sudionike. Cilj ovog dijela večeri je potaknuti umrežavanje, B2B razgovore i razmjenu iskustava među poduzetnicima, menadžerima i stručnjacima iz različitih sektora – s naglaskom na jačanje poslovnih veza i suradnje na razini šire regije.
Sponzori događaja
Zahvaljujući brojnim sponzorima, događaj je za sve sudionike besplatan. Sponzori su: Hotel President, Voda Leda, Tvornica slastica Lasta Čapljina, Mlini Čapljina, Vino Matić Čapljina, ZGI, Fitnes centar Life Čapljina, Alfa Therm, INTERA Tehnološki park, GUMA M, HT Eronet, Turistička zajednica HNŽ, Crem Caffe Sušac, Agroherc Organic/Narentas, Zračna luka Mostar, Mesna industrija braće Pivac, All in One Event Magic Čapljina, Ljekarne Radovanović Čapljina i Agencija za digitalni marketing Rubik Čapljina.