Početkom jeseni, prodavači na banjolučkoj “Tržnici” nude sezonsko voće i povrće, ali cijene su visoke, obično više nego u supermarketima.
Kilogram šljiva i domaćeg grožđa košta tri konvertibilne marke, isto kao i mrkva i paprika. Rajčica, za koju tvrde da je domaća, tj. iz Lijevča polja, košta četiri KM. Krastavci su najpovoljniji i koštaju dvije KM po kilogramu. Kilogram krumpira iz Lijevča polja je 2-2,5 KM, a isto toliko krumpira iz Glamoča.
Na štandovima se nudi i domaći ajvar, koji se prodaje po cijeni od 15 KM po tegli.
Sezona je gljiva, a na “Tržnici” u Banjoj Luci nekoliko štandova nudi vrganje, koji koštaju čak 25 – 28 KM po kilogramu.
-Vrganj je oduvijek bio specifičan, teško ga je pronaći, zahtijeva puno truda, pa je cijena visoka – objašnjava jedan od prodavača koji kaže da sve što donese prodaje, odnosno ubere u šumi.
Prema posljednjim statističkim podacima, vrijednost prodaje poljoprivrednih proizvoda na zelenim tržnicama u RS-u u srpnju iznosila je oko 1,45 milijuna KM, što u odnosu na isti mjesec prethodne godine predstavlja povećanje od 11,1 posto. U odnosu na lipanj ove godine, vrijednost prodaje u srpnju je niža za 1,5 posto.
U strukturi ukupne prodaje poljoprivrednih proizvoda na zelenim tržnicama u srpnju 2025. godine, povrće je sudjelovalo s 38 posto, voće s 24,4 posto, mlijeko i mliječni proizvodi s 14,3 posto, skupina ostalih proizvoda sa 6,8 posto, perad i jaja s 5,6 posto, med i vosak s 4,8 posto, žitarice i proizvodi od žitarica s 2,6 posto, grožđe s 2,1 posto i proizvodi od voća s 1,4 posto.