U Mostaru je u ponedjeljak počela međunarodna znanstveno-stručna konferencija “PR Media & Sport Days University of Mostar“ koju već desetu godinu organizira Studij odnosa s javnošću i Studij novinarstva Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru (SUM).
Program konferencije počeo je u ponedjeljak u 10 sati Studentskom sekcijom i trajat će do petka 7. studenog, a po riječima predsjednika Organizacijskog odbora događaja Marijana Primorca, glavna tema ovogodišnjeg izdanja je interkulturalna komunikacija s fokusom na razumijevanje kulturnih specifičnosti u odnosima s javnošću, javnom komuniciranju, medijskom izvještavanju i izgradnji povjerenja u globalnom okruženju.
PR Media & Sport Days ima deset godina iza sebe. U tom periodu narasli smo na razinu prepoznatljivog regionalnog događaja koji povezuje znanost, praksu i obrazovanje, jer mi smo prije svega konferencija koju organizira visokoškolska ustanova, tj. Sveučilište u Mostaru – izjavio je Primorac za Fenu.
Naglasio je da je posebno zadovoljan činjenicom da se i ove godine okupljaju stručnjaci, predavači iz više zemalja i studenti Sveučilišta u Mostaru, čime SUM potvrđuje svoju otvorenost i međunarodni karakter, što je dodatno naglašeno činjenicom da je glavna tema interkulturalna komunikacija.
Dodao je da je zbog svog jubilarnog karaktera, ovogodišnji program osmišljen u vidu ‘PR weeka’ pa je tako cijeli tjedan posvećen medijima, komunikaciji i sportu.
Konferencija kroz program obuhvaća četiri sekcije – Studentsku, kojom je u ponedjeljak konferencija otvorena, PR sekciju, Sekciju mediji i na koncu Sekciju sport.
Imamo mnogobrojne, razne panele, a posebno zadovoljstvo nam predstavlja to da program uključuje predstavljanje knjiga kao i gostujuća predavanja koja spajaju teoriju i praksu – naglasio je Primorac.
Sudionike očekuje više od 30 tema i 60 predavača, a svaki segment donosi novu perspektivu o komunikaciji u suvremenom društvu.
Upravo smo željeli biti aktualni u tom pravcu pa smo prepoznali da u vremenu globalne povezanosti i pojačane medijatizacije, kulturna osvetljivost i razumijevanje razlika postaju ključni elementi svake uspješne komunikacije, bilo da se radi o medijima, odnosima s javnosti ili sportu – podcrtao je Primorac.
Osvrnuvši se na jubilarni predznak konferencije, naglasio je rast ovog događaja u organizacijskom smislu, ali i u kontekstu proširivanja tematike koju obrađuje.
Deset godina nije malo i ako ih stavimo u kontekst jedne konferencije, možemo reći da smo ne samo punoljetni, nego i to da smo dosegnuli ozbiljne godine. Najviše smo narasli u smislu da prakticiramo međunarodne partnere, a ove godine to su National University of La Matanza iz Argentine i Sveučilište Sjever iz Hrvatske – rekao je u razgovoru za Fenu.
Primorac je konstatirao da “svake godine PR Media & Sport Days dobiva dodatnu vrijednost”, ističući da je u početku fokus bio na odnosima s javnošću, dok danas ovaj događaj uspješno integrira i najsuvremenije spoznaje iz medijskog svijeta i najbolje prakse kada se radi o sportskoj komunikaciji.
Inače, svečano otvaranje konferencije upriličit će se u utorak, 4. studenoga u 16:50 sati.