Produženi vikend i visoke temperature potaknuli su mnoge da krenu na kraći odmor uz more. Među brojnim posjetiteljima u Biogradu na Moru, uz domaće turiste, najviše je bilo Slovenaca, ali i gostiju iz Njemačke, Češke, Srbije i Sjeverne Makedonije.
Iako je sezona tek započela, ugostiteljski objekti otvorili su svoja vrata, a cijene su već vidljive. Konobarica u jednom od kafića izjavila je za Večernji list da kamp trenutačno broji oko 2.000 gostiju, ali da je upitno hoće li nastaviti s radom nakon vikenda zbog manjka radne snage.
Cijene za sada ostaju iste kao prošle godine, no najavljeno je njihovo povećanje tijekom sezone – u prosjeku od pola do jednog eura po artiklu. “S obzirom na cijene u trgovinama, ponekad se više isplati pojesti vani,” istaknula je djelatnica jednog restorana.
Neki ugostiteljski objekti još uvijek se pripremaju za sezonu – obnavljaju interijere i krovišta. Cijene su, kako prenose hrvatski mediji, “pristupačne”, no reakcije turista variraju. Kuglica sladoleda stoji između 2 i 3,5 eura, fritule 5 eura, a štruca kruha s maslacem 4 eura. Cijene pizza kreću se između 11 i 15 eura, kokteli između 6 i 10 eura, ledeni čaj 9 eura, a Campari špric 7,5 eura.
Zagrepčanka koja je posjetila Biograd izjavila je kako ju je iznenadila niža cijena kave na rivi (1,80 eura) u usporedbi s cijenama u kvartovskim kafićima u Zagrebu. Coca-cola se prodaje po cijeni od oko 3,50 eura, a limunada 3 eura.
Cijene u trgovinama i trgovačkim centrima uglavnom su jednake kao i u unutrašnjosti Hrvatske, no nešto su više u manjim privatnim dućanima. Zanimljivo je da pojedini kafići, kiosci pa čak i mesnice još uvijek ne prihvaćaju kartice.
Unatoč ljepoti destinacije, dio turista smatra da su cijene previsoke za ponuđenu kvalitetu. “Kuglica sladoleda za 2,5 eura? To je pretjerano. Kvaliteta je prosječna,” rekao je jedan od gostiju, dok su drugi poručili: “Za isti novac možete otputovati na Maltu ili u Grčku i uživati u normalnim cijenama.”